Datadrevet design er en fleksibel, effektiv og agil fremgangsmåde til design og optimering af hjemmesider. Her testes, analyseres og tilpasses kontinuerligt.
Din hjemmeside er til stede under hver eneste fase i købsrejsen. Det er her, hvor kundernes interesse vækkes. Dernæst begynder de at evaluerer og overveje, inden den endegyldige købsproces.
Hvis du kendte og kunne svare på dine kunders spørgsmål, uddanne dem og gøre dem klogere på dit produkt inden de tager kontakt til dig, så har du sparet både dem og dig for en masse tid og udfordringer, samt gjort dem trykke, hvilket gør købsprocesen meget mere effektiv og smertefri.
Ved hjælp af A/B split test kan du, som virksomhed, finde ud af hvordan du bedst muligt får kunderne til at interagere med dit content. Om det er din hjemmeside, din webshop, dine markedsføringskampagner eller e-mail, så kan det hjælpe dig med at se hvad der fungerer i praksis.
Vi kan have alle former for erfaringer i bagagen og tænkte scenarier, men intet virker så godt, som at bruge det i praksis. Test, lyt og lær. Bliv klogere på din målgruppe og deres adfærd. Vi tilbyder månedlige splittest af dit site. På den måde får vi et indblik i dine kunders præference - hvad der virker og ikke virker - når du skal kommunikere til dem.
Kender du nogen med succes, som åbner en butik og så lader den stå og samle støv i flere år før de laver ændringer og forbedringer? Der er konstant ting, der skal analyseres, bestilles hjem, omrokeres - for hvad sælger og hvad gør ikke?
Disse regler gælder ikke kun fysiske butikker. Med Datadrevet Design optimerer vi kontinuerligt ud fra reelle data, så dit site konstant er optimeret til dine brugere.
Lad os tage en snak - ganske uforpligtende. Jeg, Jesper Luff, glæder mig til at høre mere om dig og dit projekt.