Kontakt os

Pris & processen for Datadrevet Design

Herunder har vi beskrevet pris og proces for et forløb med Datadrevet Design. 

Hvad koster det?

Vi har opdelt vores priser i to hovedkategorier:

Fase 1

Analyse* + Strategi + Lanceringsplatform

Fase 2

Løbende optimering

Prisen i fase 1 er et engangsbeløb, hvorimod fase 2 betales hver måned.
Fase 1:
Lanceringsplatform
55.000
kr.
Tilvalg: Dybdegående analyse* + 10.000 kr.
Hør mere
*Analyse: Dette er et tilvalg. Vi anbefaler dog, at tilkøbe denne, da det giver en dybere indsigt i jeres potentielle kunders færden og ageren på jeres nuværende platform. Derudover bliver der lavet en mere dybdegående kvantitativ og kvalitativ research og mulighed for interviews med målgruppen mm.
Fase 2:
Hurtigst
60.000
kr. / mdr.
min. løbetid 6 mdr.
Hør mere
Hurtigere
25.000
kr. / mdr.
min. løbetid 6 mdr.
Hør mere
Hurtig
12.500
kr. / mdr.
min. løbetid 6 mdr.
Hør mere
Alle pakkerne skaffer dig kvalificerede leads - spørgsmålet er bare hvor hurtigt du vil accelerere. Du får det samme i alle pakkerne, de samme redskaber, den samme service og den samme viden. Forskellen er den tid, der afsættes hver måned. Jo mere tid, der bruges, jo hurtigere vil du se resultater.
De ting og funktioner vi brainstormer på og justerer ud fra falder typisk indenfor en af disse kategorier:
Boost konvertering
Her kan vi rette på de elementer fra den wishlist, der er blevet udarbejdet, som korrelere med konverteringsoptimering.
Forbedre UX
Her laver vi tiltag, som gør det nemmere og mere friktionsfrit for den besøgende at navigere rundt på siden.
Personaliser til bruger
Her ændrer vi hjemmesiden, strukturen samt knapper, så siden er optimeret og skræddersyet til den specifikke bruger.
Marketing aktiver
Her opbygger vi marketingaktiver, som leverer høj værdi. Her er værktøjer som fx. sociale medier, blogindlæg, SEO osv.

Processen

Forløbet med Datadrevet Design er opdelt i 3 stadier: strategi, lancering og feedback loop. Som fortalt tidligere starter vi med at lægge en strategi og oprette personas til dine kunder. Herefter designer vi dit nye site ud fra den indhentede data. Vi tager en dialog omkring design, farvevalg osv. og herefter bliver siden udviklet, testet og implementeret.

Her er et overblik over de overordnede faser i processen:

Strategi og design- og lanceringsfasen skulle gerne blive gennemført indenfor 30 dage - Det vil sige vi er hurtigt igang og kan herefter gå i gang med feedback loopet. Her indsamles konstant data fra de tidligere implementeringer. Resultaterne og den viden vi får herfra bruges til at justere hjemmesiden yderligere, så den bliver endnu mere bruger optimeret.

Vi holder løbende workshops og skypemøder, hvor vi sammen gennemgår og revurderer wishlist, evarluerer på feedback, udarbejder hypoteser og opsætter KPI’er.

Du bestemmer hvor længe samarbejdet skal fortsætte

Et forløb med Datadrevet Design stopper aldrig. Der er altid mulighed for at optimerer, forbedre og analyserer på den indkommende data.

Men til start har vi en løbetid på 6 mdr. Det er den tid det tager for os, at skabe synlige og effektive resultater- Herefter bestemmer du selv om vi skal fortsætte samarbejdet. Det kan også være, at I har fået så meget forståelse, viden og redskaber, så I selv kan køre videre.

Én ting er i hvert fald sikkert. Når I først har stiftet bekendskab og afprøvet Datadrevet Design, så vender I aldrig tilbage til den traditionelle måde, at udarbejde hjemmesider på.

Interesseret i at vide mere?

Send os en besked, så tager vi en uforpligtende snak, hvor Jesper kan forklare nærmere omkring Datadrevet Design, og hvordan det kan hjælpe dig og din produktionsvirksomhed. 

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram