DearBaby - Octokom

DearBaby

Det har vi hjulpet med:

Backend - Frontend - UI design - UX design - WooCommerce webshop - WordPress

DearBaby sælger legetøjskasser, som er udviklet i samarbejde med eksperter i børns udvikling i alderen 0-3 år. Legetøjet i de forskellige legetøjskasser er udviklet og udpeget til specifikt at matche barnets udviklingstrin. Legetøjskasserne udskiftes hver måned til nye legeoplevelser. Udover legetøjskasser sælger DearBaby også produkter til småbørn via deres shop.

Udfordring:
DearBaby stod over for en udfordring; kunder ønskede at kombinere abonnementer og shop-produkter i én ordre, en funktionalitet, der tidligere ikke var mulig, hvilket førte til forvirring og tabte salgsmuligheder. Dertil ønskede de mere synlighed og anerkendelse af deres samarbejde med eksperter i børns udvikling.

Løsning:
Vi transformerede DerBabys digitale oplevelse ved at have fokus på at gøre brugeropleveelsen så simpeel og intuitiv som muligt, samtidig med at vi tilføjede detaljer og features, der understreger brandets værdier og det ekspertbaserede fundament. Med rolige og indbydende farver, moderne og læsbar typografi og et mobil-optimeret design, har vi skabt en online oplevelse, der er både indbydende og effektiv, og som lader kunderne navigere og handle med lethed.

Konverteret backend: Vi skiftede til en optimeret WordPress backend for mere effektiv drift.

Optimeret design: Vi optimerede designet på alle sider for en mere intuitiv brugeroplevelse.

Integrationer: Opsætning af smidige integrationer til Shipmondo, abonnementssystem, og Fluent CRM + Forms.

Medlemslogin: Etablering af en B2C login/medlemsside.

Ekspert Synlighed: Vi skabte undersider for hver ekspert, komplet med links til deres blogposts for at fremhæve den faglige dybde i deres legetøjskasser og skabe tillid.

Vil du vide mere om løsningen og hvordan et nyt design kan forbedre din bundlinje? Så kontakt mig gerne.

Jesper Luff Olesen

Stifter og Digital konsulent, octokom