4 lydbøger vi anbefaler til din markedsføring - Octokom

Anbefaling: 4 lydbøger, som giver inspiration til din markedsføring

Vi skal alle tage vores forholdsregler og mange af os arbejder derfor hjemmefra og er hjemme med børnene. Det kan nogen gange være svært hvad man skal få tiden til at gå med. Selv er vi blevet helt vilde med lydbøger. Her kan man få noget fra hånden, mens man lytter og tillægger sig ny viden.

I den sammenhæng har vi lavet en liste med gode, anbefalelsesværdige lydbøger – vi har selv testet dem af – som man kan lytte til, mens man går hjemme. Alle disse giver en bedre forståelse for markedsføring og vigtigheden i at sætte sig i kundernes sted. Det ved vi alle selvfølgelig godt er vigtigt, men det kan være svært at vide præcist hvordan man kan blive endnu bedre til dette – det hjælper de her lydbøger dig med:

They ask, you answer

Marcus Sheridan

They Ask You Answer, er en guide fyldt med praktiske metoder og indsigt til, at transformere din marketingstrategi om til virkelighed. Bl.a. content marketing handler ikke længere om nøgleord og linkbuilding. Kvalitetsindhold er nøglen til succes, og du har allerede ingredienserne i huset. Kunsten er ret simpel; Besvar blot dine kunders spørgsmål.

Lyt til bogen her: They ask, you answer


Jytte fra marketing er desværre gået for idag

Morten Münster

Det handler om adfærd og om at forstå adfærd og derved flytte adfærden. Mennesker i den virkelige verden opfører sig sjældent som de mennesker, vi bygger strategier til. De gør ikke, som vi har planlagt, de skal gøre. Faktisk modarbejder vi menneskets biologi og psykologi, når vi insisterer på, at gode argumenter, brændende platforme, klassisk change management, pjecer, kampagner og fællesmøder er vejen frem.

Lyt til bogen her: Jytte fra Marketing


Inbound Organization

Todd Hockenberry & Dan Tyre

Inbound Organization viser ledere, hvordan man bygger deres virksomheds fremtid omkring Inbound-principper og styrker de strukturelle fundamenter, der er nødvendige for at håndtere ændringerne i købers adfærd. Lær hvordan du implementerer idéer i dag.

Lyt til bogen her: Inbound Organization


Building a storybrand

Donald Miller

Uanset om du er marketingdirektør for et stort aktieselskab, ejer af en lille virksomhed eller er politiker, så vil “Building a StoryBrand” for evigt ændre den måde, du taler om, hvem du er, hvad du gør, og den unikke værdi, du bringer til dine kunder.

Lyt til bogen her: Building a StoryBrand


Vi håber selvfølgelig at du vil finde overstående bøger lige så interessante som vi har gjort og at det måske vil åbne din øjne op for hvor meget man kan med inbound marketing.

Del indlæg: